Servicii IVECO

Soluții de transport integrate, adaptate cel mai bine nevoilor dumneavoastră

Portal IVECO ON

Monitorizați și gestionați în orice moment cei mai importanți parametri operaționali pentru a obține cele mai bune rezultate de la vehiculele dumneavoastră.

IVECO ON este o platformă ușor de utilizat care vă oferă acces la toate datele în timp real provenind de la vehiculele dumneavoastră IVECO conectate.

Un dashboard personalizabil și o activitate de raportare periodică vă vor oferi toate informațiile necesare pentru a avea control deplin asupra gestionării flotei IVECO, a siguranței șoferilor dumneavoastră și a timpilor de funcționare a vehiculelor IVECO.

Accesați servicii flexibile de întreținere și reparații și monitorizați-le. Alăturați-vă comunității IVECO și îmbunătățiți comunicarea cu dealerii IVECO, pentru a vă menține vehiculul IVECO în stare perfectă.

Dashboard gestionare flotă
Accesați portalul IVECO ON pentru a observa în timp real datele privind consumul de combustibil al flotei dvs., pentru a analiza în profunzime comportamentul vehiculelor pe o perioadă de timp aleasă de dvs. și pentru a vă crea propriul dashboard cu datele alese de dvs. Primiți sfaturi specifice, creați/extindeți rapoarte și descoperiți multe alte funcții disponibile.

Activitate de raportare periodică
Obțineți acces automat la cele mai importante informații despre vehiculele dvs. și simplificați-vă activitatea zilnică, concentrându-vă asupra activității principale. Portalul IVECO ON vă oferă în mod regulat informații relevante și acțiunile necesare pentru a îmbunătăți disponibilitatea și utilizarea parcului dumneavoastră auto.

Sistemul de evaluare a stilului de condus (Driving Style Evaluation -DSE) generează rapoarte periodice care sunt disponibile pentru managerul de flotă, astfel încât clienții au la dispoziție rezumate ale consumului de combustibil și ale comportamentului șoferului din săptămânile precedente în ceea ce privește eficiența și siguranța. De asemenea, datele sunt încărcate pe IVECO ON și trimise clientului prin e-mail.

Centrul de notificări
Dacă sunteți informat în timp util cu privire la evenimentele care vă afectează vehiculul, vă este mai ușor să planificați din timp intervențiile de service și întreținere necesare.

În secțiunea Centrul de notificări, veți primi toate notificările legate de timpii de funcționare a vehiculului, precum și de actualizările Over the Air și campaniile de rechemare în așteptare.

Mai exact, funcția IVECO Over the Air Update permite clienților să actualizeze de la distanță software-ul vehiculului, fără a fi nevoie să se oprească la atelier: o soluție practică și simplificată care garantează faptul că vehiculul este întotdeauna actualizat, protejat și în stare optimă.

Servicii pentru a maximiza timpul de funcționare al vehiculelor

Un vehicul oprit reprezintă o pierdere de profit

La IVECO, facem tot ce ne stă în putință pentru ca vehiculul dumneavoastră să fie mereu funcțional și disponibil oricând aveți nevoie de el. În acest scop, am dezvoltat un set excelent de servicii, toate axate pe reducerea timpilor de nefuncționare neplanificați, pentru a maximiza timpul de funcționare.
Datorită colaborării noastre cu rețeaua de dealeri IVECO și a serviciilor de telematică, suntem în măsură să oferim monitorizarea în timp real a vehiculului și diagnosticarea de la distanță. În plus, pe baza condițiilor actuale de utilizare și a stării vehiculului, putem oferi sfaturi privind intervențiile planificate pentru a evita opririle neplanificate la atelier.
Toate acestea au ca rezultat o disponibilitate maximă a vehiculului, economii de timp și de bani pentru afacerea dumneavoastră, o productivitate sporită și un succes mai mare.

IVECO Connectivity Box și IVECO Uptime Monitoring System
Vehiculele dvs. echipate cu Connectivity Box activ trimit în permanență date către IVECO Uptime Monitoring System, care analizează în timp real starea vehiculelor dvs. și a unora dintre componentele acestora, cum ar fi bateria, filtrele, plăcuțele de frână și sistemul de frânare. În cazul în care sunt detectate anomalii, o alertă proactivă este trimisă către Centrul pentru clienți IVECO Uptime, care ia măsurile adecvate pentru a preveni o posibilă defecțiune.

IVECO Customer Uptime Center și rețeaua de service IVECO
IÎn prezența unei anomalii care s-ar putea transforma într-o oprire neprogramată, IVECO Customer Uptime Centre contactează proactiv cel mai apropiat centru de service IVECO, care vă va informa cu privire la eventuala necesitate de a programa o oprire pentru a evita o defecțiune.

Pentru ca alertele proactive să fie și mai precise, cu acordul dumneavoastră, IVECO Service Center se poate conecta de la distanță la vehiculul dumneavoastră pentru a prelua informații suplimentare despre probleme, pentru a pregăti în avans piesele de schimb și uneltele necesare, reducând astfel timpii de oprire la atelier.

IVECO Customer Uptime Center are sediul la Torino. O echipă de 80 de operatori garantează un răspuns imediat în 10 limbi și va comunica cu dumneavoastră și cu Centrele de service IVECO, eliminând orice bariere lingvistice.

Datorită serviciului nostru de gestionare și monitorizare a vehiculelor, am reușit să reducem până acum cu 20% timpii de nefuncționare neprevăzuți.

Întotdeauna alături de dumneavoastră, 24/7

3 MODALITĂȚI DE A CONTACTA SERVICIUL DE ASISTENȚĂ NON-STOP

În cazul unei defecțiuni, puteți contacta serviciul de asistență IVECO Non-Stop în trei moduri:
• prin apelarea numărului gratuit 0213104545
• prin transmiterea locației vehiculului cu un simplu clic, utilizând sistemul telematic de la bordul vehiculului
• prin utilizarea aplicației IVECO Non-Stop: asistența este întotdeauna la îndemână.

IVECO Customer Uptime Centre

Serviciul de asistență Non-Stop este asigurat de o echipă de 80 de operatori care pot oferi un răspuns imediat în 24 de limbi, eliminând barierele lingvistice și comunicând cu dumneavoastră și cu centrele de service IVECO. IVECO Customer Uptime Center activează cel mai apropiat centru de service IVECO de locul unde s-a produs defecțiunea. Pe parcursul procedurii de asistență, Customer Uptime Center vă informează cu privire la progresul înregistrat și se asigură că vehiculul dumneavoastră revine în uz cât mai repede posibil.

APLICAȚIA IVECO NON-STOP
Aplicația IVECO Non-Stop poate fi utilizată nu numai în caz de urgență, ci și pentru a rezerva servicii de reparații ale vehiculului. Trebuie doar să selectați ora și locul, iar aplicația va confirma rezervarea.

Pentru a oferi sprijin și asistență șoferului dvs.

Implicarea șoferului, simplificarea muncii acestuia sunt domenii cheie în industria transporturilor

Implicarea șoferului, simplificarea muncii acestuia sunt domenii cheie în industria transporturilor. Un șofer implicat este motivat să meargă dincolo de ceea ce îi cere munca și, de asemenea, exercită o influență pozitivă asupra colegilor săi. Îmbunătățirea confortului acestuia are, de asemenea, un impact benefic asupra comportamentului său la volan, cu impact direct asupra productivității și siguranței generale a flotei dumneavoastră.

IVECO oferă o gamă de servicii pentru asistența șoferilor, de la aplicațiile pentru șoferi (Easy Way App, Easy DAILY App) până la IVECO DRIVER PAL, companionul de călătorie al șoferilor ( digital integrat în Amazon Web Services cu funcționalitatea Amazon Alexa*).

În plus, IVECO ON Portal le oferă managerilor de flote o mai bună înțelegere a comportamentului șoferilor în trafic, prin furnizarea de informații privind conduita acestora la volan. Aceste date pot indica oportunități de instruire suplimentară pentru îmbunătățirea nivelului general de siguranță.

* Amazon, Alexa, Alexa, Echo și toate mărcile aferente sunt mărci comerciale ale Amazon.com, Inc. sau ale afiliaților săi.

IVECO DRIVER PAL – Simplificați-vă viața

COMFORT
În cabina echipată cu sistemul integrat Alexa* șoferii au posibilitatea de a interacționa cu vehiculul și de a activa toate comenzile din cabină doar cu ajutorul vocii.

SIGURANȚĂ
Noul companion de călătorie digital al vehiculului oferă șoferilor o experiență de condus mai sigură, cu mai puține distrageri, permițându-le să se ocupe de sarcini secundare doar cu ajutorul comenzilor vocale, ceea ce le permite să rămână concentrați asupra muncii lor.

PRODUCTIVITATE
Serviciul inovator de comandă vocală le permite șoferilor să gestioneze planificarea traseului, să verifice starea vehiculului și să solicite asistență pentru a evita întârzierile și opririle neprogramate cu informații despre trafic, vreme și alte neplăceri, folosind doar vocea.

COMUNITATE
IVECO DRIVER PAL conectează comunitatea de șoferi, permițându-le să comunice în siguranță și să împărtășească informații și sugestii de traseu – totul fără bariere lingvistice, deoarece însoțitorul digital de călătorie IVECO traduce automat toate mesajele.

CARACTERISTICI NOI
IVECO a extins capacitățile companionului său digital de călătorie, IVECO DRIVER PAL, prin adăugarea de funcții noi care vor ajuta și mai mult șoferii vehiculelor să crească productivitatea și confortul, maximizând timpul de funcționare al vehiculului.

NOUA FUNCȚIE DE LOCALIZARE A VEHICULULUI
Noua funcție de localizare a vehiculului va economisi timp, indicând exact unde este parcat vehiculul.

OPEN MYIVECO
Comanda vocală „Open MYIVECO”, optimizată pentru a servi drept tutorial vocal, va ajuta șoferul să exploreze rapid cele mai frecvent utilizate comenzi, rămânând deschisă pentru o interacțiune rapidă și spontană.

MAXIMIZAȚI TIMPUL DE FUNCȚIONARE AL VEHICULULUI
Printre noile caracteristici care contribuie la maximizarea timpului de funcționare a vehiculului se numără posibilitatea de a solicita serviciul IVECO Assistance Non-Stop prin comenzi vocale, precum și integrarea notificărilor push pentru a primi informații de întreținere în timp real.

COMENZI DE CABINĂ
Comenzile suplimentare din cabină pot fi activate prin comenzi vocale pentru a spori confortul și siguranța șoferului.

* Amazon, Alexa, Alexa, Echo și toate mărcile aferente sunt mărci comerciale ale Amazon.com, Inc. sau ale afiliaților săi.

Electrificarea flotei? Este simplu!

Pentru a atinge obiectivele de sustenabilitate și de reducere a emisiilor de CO2 și pentru a îndeplini cerințele clienților mai prietenoase cu mediul, este necesar să se treacă la un model de afaceri mai sustenabil, cum ar fi e-mobilitatea, care necesită un ecosistem de soluții în care vehiculele și serviciile sunt interconectate digital.

La IVECO, am creat o ofertă de servicii complet integrată într-un portofoliu de vehicule electrice de clasă mondială pentru a contribui la îmbunătățirea productivității și a timpului de funcționare, la reducerea costurilor și la facilitarea accesului la tot ceea ce au nevoie operatorii.

Oferta noastră de servicii se întinde de la configurarea vehiculului la finanțare, de la soluții eCharge la software de gestionare a energiei pentru a îmbunătăți productivitatea și a reduce costul total de proprietate, de la asigurarea autonomiei vehiculului la optimizarea traseelor și gestionarea energiei de la distanță pentru maximizarea timpului de funcționare, a autonomiei și a eficienței energetice.

Toate acestea sunt posibile prin Connectivity Box de la IVECO și portalul IVECO ON, care permit schimbul de date în timp real și oferă capacități de monitorizare și analiză.

Autonomie garantată

Apariția unor probleme neașteptate în mijlocul unei misiuni este un eveniment extrem de nedorit. De aceea, IVECO vă asistă vehiculul sau flota prin intermediul unei serii de servicii specifice adaptate pentru noul eDAILY. Serviciul de autonomie garantată a fost dezvoltat special pentru vehiculele electrice. Pentru a afla mai multe despre alte servicii IVECO Uptime, vizitați pagina Servicii Uptime.

Dacă autonomia reală a vehiculului dvs. vă îngrijorează sau doriți să fiți sigur că încărcarea a fost efectiv finalizată, alertele de autonomie garantată vă oferă liniște și conștientizare cu privire la starea de încărcare a vehiculului dvs. și la finalizarea sarcinilor de încărcare programate.
Alertele de autonomie garantată informează proactiv managerul de flotă, prin intermediul portalului IVECO ON sau al aplicației Easy Daily, atunci când încărcarea rămasă a bateriei se apropie de limită sau când o problemă afectează procesul de încărcare.

SOLUȚII DE ÎNCĂRCARE

Dacă încărcarea unui vehicul electric este una dintre preocupările dumneavoastră, IVECO va fi bucuros să vă asigure siguranța și să faciliteze procesul de electrificare al flotei dumneavoastră.
Vă putem pune la dispoziție o gama largă de soluții de încărcare, construite în parteneriat cu principalii operatori europeni din domeniul energiei, în măsură să vă consilieze cu privire la strategia optimă de încărcare a flotei dumneavoastră electrice și să vă ofere soluții care vor fi adaptate în funcție de activitatea dumneavoastră pentru a optimiza timpul de funcționare și a îmbunătăți productivitatea.

Este disponibilă o ofertă modulară care să se adapteze nevoilor dumneavoastră, cu un set larg de încărcătoare certificate OEM, potrivite pentru diferite utilizări. IVECO oferă furnizarea, instalarea, punerea în funcțiune și garanția încărcătoarelor profesionale conforme cu protocolul standard UE pentru interoperabilitate și pregătite pentru conectivitate și servicii digitale.